تور رایگان اردبیل‌گردی برای گردشگران‌ نوروزی برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری تور رایگان گردشگری یک روزه برای گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: تور رایگان اردبیل‌گردی از امروز برای گردشگران نوروزی و با همکاری شهرداری اردبیل و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود. 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این تور رایگان که به صورت یک روزه است از امروز سوم فروردین آغاز می‌شود و تا ۱۲ فروردین ماه هرروز برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در محل نگارخانه خطایی برای حضور در تور اردبیل‌گردی ثبت نام کنند. 

او تاکید کرد: تور رایگان اردبیل‌گردی هرروز از ساعت ۱۰ صبح و از مقابل موزه شهرداری شروع می‌شود و تا ساعت ۱۶ با بازدید از اماکن تاریخی، اماکن مذهبی، موزه‌ها و بازار تاریخی اردبیل ادامه خواهد داشت. 

نجارقابل با اشاره به اینکه اجرای تور شهر گردی در مواقع پیک مسافرت‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: حضور راهنمایان گردشگری در این تور و معرفی جاذبه‌های گردشگری به مسافران حاضر در شهر اردبیل می‌تواند در معرفی بیشتر حوزه گردشگری استان موثر باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha