خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان/ ١١ تیم نظارتی وضعیت تاسیسات گردشگری کردستان را رصد می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: تاسیسات گردشگری کردستان از جمله مراکز اقامتی و رستوران‌های بین‌راهی در نوروز ١٤٠٣ و ایام ماه رمضان با رعایت حرمت این ماه مبارک، آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و گردشگران نوروزی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز جمعه ٣ فروردین‌ماه ١٤٠٣ دراین‌باره اظهار کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروزی، شاهد حضور حجم زیادی از مسافران ورودی به استان گردشگرپذیر کردستان هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های نظارتی در این ایام است که باید بیش از پیش مدنظر واقع شود.

او عنوان کرد: ۱۱ تیم نظارتی اداره‌کل و بیش از ٤٠٠ بازرس در سایر ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ضمن بازدیدهای شبانه‌روزی از وضعیت مراکز اقامتی و پذیرایی استان، با متخلفان در این حوزه برخورد خواهند کرد.

مهرزاد یادآور شد: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمانپذیرها و رستوران‌ها با کسب مجوز و رعایت شئونات این ماه مبارک می‌توانند فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه و ملزم به رعایت تمامی ضوابط و مقررات مربوطه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha