۷۱۰ هزار بازدید از مراکز اسکان و پذیرایی در سراسر کشور انجام شده است/ مراجعه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به مراکز اورژانس در طرح نوروزی

وزیر بهداشت از ارائه خدمات بستری به ۲۷۰ هزار نفر در بیمارستان‌ها از ابتدای طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: از ابتدای این طرح تا دوم فروردین، یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کردند که ۲۷۰ هزار نفر از آنها در بیمارستان ها بستری شدند.

بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا به ارائه گزارشی از خدمات طرح سلامت نوروزی پرداخت و گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تا پایان روز دوم فروردین یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کردند که از این تعداد ۲۷۰ هزار نفر بستری شدند؛ همچنین ۸۶ هزار عمل جراحی در بیمارستان ها انجام شد که ۲۰ هزار مورد آن در زمره اعمال اورژانسی بود.

وزیر بهداشت افزود: بیماران جاده‌ای تنها مربوط به تصادفات نیستند بلکه با توجه به استقرار پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس ۱۱۵، مسافرانی که در حین سفر دچار عارضه ‌شوند، برای دریافت خدمات فوریتی و درمانی مورد نیاز به پایگاه های اورژانس مراجعه می‌کنند.

او افزود: در تعطیلات نوروزی بیشترین تمرکز بر خدمات اورژانسی بوده و به همین جهت پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان حوزه درمان موظفند طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

عین‌اللهی با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی در ایام نوروز عنوان کرد: در این راستا تاکنون ۷۱۰ هزار بازدید از مراکز و مجموعه‌های خدمات رسانی در حوزه‌های اسکان، پذیرایی و سایر مراکز در سراسر کشور انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha