بیش از ۷۷۰۰ مورد بازدید نظارتی نوروزی از تأسیسات گردشگری فارس انجام شد

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس از بازرسی نظارتی از تمامی تأسیسات گردشگری استان در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۳ فروردین‌ماه سال جاری، بازرسان تمامی تأسیسات گردشگری استان را طبق یک برنامه زمان‌بندی مورد بازدیدهای نظارتی قرار می‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: تمامی تأسیسات گردشگری در شهرستان‌ها از شامل مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی سفره‌خانه‌ها و واحدهای اقامتی سنتی و بوم‌گردی، دفاتر خدمات مسافرتی در سطح استان مورد بازدید و گزارش‌گیری قرار می‌گیرند.

او بابیان اینکه در مدت مذکور بیش از ۷۷۵۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان صورت گرفته است گفت: تعداد تأسیسات گردشگری استان به بیش از ۱۲۵۹ می‌رسد که طبق بازدیدهای نظارتی کارشناسان تاکنون ۲۲۰ تذکر، ۵۰ اخطار، ۶۵ تشویق و ۱۵ مورد معرفی به تعزیرات و دستگاه‌های قضایی و همچنین پنج مورد تعطیلی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز را اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha