اقامت مسافران نوروزی در چهارمحال و بختیاری به ۹۸۶۶ نفر رسید

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تاکنون ۹۸۶۶ مسافر در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری این استان اقامت پیدا کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، هادی قاسمی نافچی روز شنبه چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: از این تعداد ۶۹۴۷ نفر برابر ۷۰.۴۱ درصد در اقامت‌گاه‌های رسمی و ۲۹۱۹ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و اضطراری چهارمحال و بختیاری اقامت داشته‌اند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: اقامت رسمی مربوط به ۶۹۴۷ نفر، در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه این اداره‌کل است.

قاسمی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۷ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

او یادآور شد: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۳۰هزار و ۹۱۲ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

قاسمی اضافه کرد: از این تعداد بازدید ۱۳هزار و ۸ مورد مختص جاذبه‌های طبیعی، ۶۰۴۹ مورد مربوط به جاذبه‌های تاریخی، ۶۶۰۵ مورد مرتبط با جاذبه‌های دست‌ساز، ۴۰۲۰ مورد مخصوص جاذبه‌های مذهبی و ۱۲۳۰ بازدید ویژه موزه‌های چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha