رستوران‌ها در خارج و محدوده شهرهای مازندران غذای بیرون‌بر به مسافران ارائه می‌کنند

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، گفت: با توجه به بخشنامه نیروی انتظامی تمام رستوران‌ها در خارج و محدوده شهرهای مازندران باید غذاهای بیرون بر در اختیار گردشگران و مسافران قرار دهند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، قاسم عزیززاده گرجی امروز شنبه چهارم فروردین ۱۴۰۳ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که در شهرستان چالوس برگزار شد، با اشاره به اینکه جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت میدانی و گردشی در سطح استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: باید تمام برنامه‌ها و اقدامات در شهرستان‌ها با همکاری فرمانداران و مدیران شهرستان‌ها پیگیری شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه وظیفه همه مدیران و مسئولان خدمتگزاری به مردم است، تصریح کرد: خوشبختانه همه مسئولان از همه ظرفیت و توان خود در جهت ارائه خدمات به مردم استفاده می‌کنند.

او با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت، افزود: باید برای حفظ حرمت ماه رمضان فرمانداران تمام شهرستان‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

عزیززاده گرجی ادامه داد: با توجه به شیوه نامه ابلاغی واحدهای پذیرایی درون شهری نباید فعالیت داشته باشند و این امر تخلف است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه اخذ مجوز فعالیت‌های واحدهای پذیرایی و رستوران با میراث‌فرهنگی و نیروی انتظامی است، گفت: با توجه به بخشنامه نیروی انتظامی تمام رستوران‌ها در خارج و محدوده شهرها باید غذاهای بیرون بر در اختیار گردشگران و مسافران قرار دهند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مازندران باید برای جذب و خدمات رسانی به گردشگران و مسافران برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha