۴۶۹ طرح نظارتی توسط تعزیرات حکومتی زنجان در چهار روز اول نوروز

 مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: ۴۶۹ طرح نظارتی در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان توسط کارشناسان تعزیرات حکومتی در چهار روز اول نوروز انجام شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، رضا مظفری روز شنبه ۴ فروردین سال ۱۴۰۳ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در استانداری زنجان گفت: ۷۶ اکیپ نظارتی در استان زنجان در حال فعالیت است که ۴۶۹ نظارت و بازرسی انجام شد.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: از نصب ۲۰ بنر و پلمپ در استان زنجان تا به امروز انجام شده است. در ادامه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و سال نو و به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مجتمع‌های بین راهی مورد بررسی قرار گرفتند

در این مدت ۹۳۳ پرونده مورد ارزیابی قرار گرفت که ۱۴۱ پرونده در این مدت تشکیل شد و ۱۸۱ واحد در سطح استان بدون تخلف بودند.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: برای سه واحد رستوران بین راهی برای گرانفروشی پرونده تخلف تشکیل و نصب بنر شد و برای سه واحد صنفی دیگر به دلیل صادر نکردن فاکتور، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتورهای خرید پرونده تشکیل شد.  

مظفری گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی هر روز فعال هستند و شهروندان محترم می‌توانند شکایت خود را در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha