ملاقات حضوری با هنرمندان از اولویت‌های معاونت صنایع‌دستی گلستان در ایام نوروز ۱۴۰۳

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان ضمن بازدید از بازارچه صنایع‌دستی نوروزی شهرستان بندر ترکمن که در محل ورودی بازارچه ساحلی این شهرستان برپاشده است، از نزدیک با هنرمندان و صنعتگران این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش ستاد خبری ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، مریم حاجی‌ابراهیمی امروز شنبه ۴ فروردین‌‎ماه ۱۴۰۳ در حاشیه این بازدید گفت: در ایام نوروز بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی در نقاط پرتردد گردشگران در سطح استان دایر است و در بندر ترکمن نیز این بازارچه نوروزی در ورودی بازارچه ساحلی این شهرستان برپا شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان افزود: هدف از برگزاری این بازارچه‌ها در نقاط مختلف استان، دسترسی هرچه راحت‌تر گردشگران به‌منظور رفع نیازمندی‌ها در حوزه محصولات صنایع‌دستی و به‌ویژه تولیدات کاربردی این حوزه است.

او خاطرنشان کرد: بازارچه موقت صنایع‌دستی شهرستان بندر ترکمن در مسیر پرتردد گردشگران به این شهرستان واقع شده است و اکثر غرفه‌ها که با آلاچیق‌های سنتی ترکمن ایجادشده، به عرضه محصولات صنایع‌دستی ترکمن در قالب محصولات طراحی‌شده و کاربردی می‌پردازد.

حاجی ابراهیمی تاکید کرد: ملاقات حضوری با صنعتگران پرتلاش در مراکز مختلف صنایع‌دستی فعال در سطح استان از اولویت‌های معاونت صنایع‌دستی استان در ایام نوروز است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان افزود: دیدار با هنرمندان و صنعتگران و بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها می‌تواند از سویی زمینه‌ساز ایجاد انگیزه بیشتر برای این عزیزان و همچنین چراغ راهی برای برنامه‌ریزی‌های آتی معاونت در این حوزه خواهد بود.

ملاقات حضوری با هنرمندان از اولویت‌های معاونت صنایع‌دستی گلستان در ایام نوروز ۱۴۰۳

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha