ارائه خدمات نوروزی به مسافران توسط ۳۰۰ مجموعه اقامتی و هتل در استان تهران

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ارائه خدمات توسط ۳۰۰ مجموعه اقامتی و هتل در این استان، افزود: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی تا شنبه چهارم فروردین ماه، ۷۲درصد از این اماکن توسط مسافران نوروزی مورد استفاده قرار گرفته است.

به‌گزارش میراث‌آریا، سید عباس جوهری عصر شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ ضمن قبولی طاعات عبادات و تبریک آغاز سال نو، از برگزاری جلسه وبیناری با حضور رئیس‌جمهوری و وزرا خبر داد و اظهار کرد: اماکن تاریخی پایتخت جز سه استان پربازدید ثبت شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در تشریح جزئیات اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران، گفت: برگزاری جلسات ستاد سفر، قبل از آغاز سال نو، به صورت مستمر در دستور کار قرار گرفت و با تدابیر اندیشیده شده ۱۴ کمیته ذیل مجموعه این ستاد تشکیل شد.

او در ادامه به بازدید از مراکز و اماکن تاریخی و موزه‌های استان تهران توسط مسافران نوروزی و مردم استان اشاره و اضافه کرد: از ابتدای تعطیلات تا کنون بر اساس آمار، استان تهران جز سه استان پر بازدید در این حوزه به ثبت رسیده است.

رئیس کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استانداری تهران از ارائه خدمات توسط پایگاه‌های امداد و نجات، هلال احمر و پایگاه اورژانس نیز خبر داد و بیان کرد: در استان تهران ۱۶۷ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات و هلال احمر و ۳۱۳ پایگاه ثابت و سیار اورژانس و دو پایگاه هوایی پیش بینی شده که مشغول به فعالیت هستند و بازدیدهایی از این پایگاه‌ها نیز صورت گرفته است.

جوهری به تشکیل بازارچه های صنایع دستی در استان اشاره کرد و افزود: تیم‌های رسیدگی و بازدید روزانه از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در مجموعه گردشگری نیز تشکیل شده تا بهترین خدمات به مردم و مسافران نوروزی ارائه شود.

او ‌بر ضرورت سرکشی از بیمارستان‌ها توسط رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: بر این اساس بازدیدهایی انجام شده و تخت‌های بیمارستانی مهیا و از حضور و ارائه خدمات متخصصین بهره‌مند هستیم و تمام تلاش‌ها بر این است که در حوزه بهداشت و درمان، مردم، مسافران نوروزی و شهروندان دچار مشکل نشوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران اظهار کرد: هماهنگی خوبی را در استان تهران شاهد بودیم و امیدوار هستیم که بتوانیم تا پایان تعطیلات بهترین خدمات را به مردم عزیز و مسافران نوروزی ارائه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha