غلامرضا صنعتگر: مردم را به دیدن هرمزگان دعوت می‌کنم/ زیبایی‌های ایران تمام نشدنی است

غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ گفت: از اغلب سفرهایم و مردمان جای جای کشورم خاطرات خوش و به یاد ماندنی دارم و به نظرم زیبایی‌های ایران تمام نشدنی است.

غلامرضا صنعتگر، خواننده پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: من متولد هرمزگان هستم و این استان جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد. طبیعتا نمی‌توان به یک مکان اشاره کرد، استان هرمزگان از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و بکر بسیاری برخوردار است؛ مهمان نوازی و روحیه گرم و مردم‌داری بندری‌ها سفر را برای مهمانان نوروزی خاطره انگیز می‌کند.

او افزود: از جزیره زیبای هرمز تا بزرگترین آکواریوم طبیعی در هنگام، از دره ستارگان و جنگل حرا در قشم، از سواحل بکر لنگه تا نخلستان های خرما در فین و سایر روستاها، از رودان که به بهشت جنوب معروف است تا سواحل میناب و معبد هندوها و زیارت خضر نبی و پنجعلی و امامزاده سید مظفر و بازارهای سنتی و مدرن و....  دیدنی‌های استان هرمزگان هستند که پیشنهاد می‌کنم مردم در نوروز از دیدن این زیبایی‌ها غافل نشوند.

این خواننده پاپ تاکید کرد :قطعا اینها گوشه‌ای از دیدنی‌های هرمزگان است و حتما چند ده برابر این نقاط ذکر شده، در استان هرمزگان دیدنی‌هایی وجود دارد که از قلم افتاده است.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از سفرهایتان در ایران، خاطره انگیزو ماندگار تر بوده است، گفت: واقعا نمی‌توانم اسم مکان و یا شهر خاصی را ببرم. از اغلب سفرهایم و مردمان جای جای کشورم خاطرات خوش و به یاد ماندنی دارم و به نظرم زیبایی‌های ایران تمام نشدنی است.

صنعتگر ضمن بیان اینکه ایرانی جماعت مردمدار و مهربان است، توضیح داد: به هر دیاری از ایران رفتم با جاذبه‌های بسیار، آداب و رسوم قشنگ و مکان‌های زیبا روبرو شدم.

خواننده قطعه معروف و خاطره انگیز  «میشه ضامنم بشی» در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر اهل سفر هستید، خاطر نشان کرد : اهل سفرم و به هر ۳۱ استان ایران سفر داشته‌ام. شاید شهرهای کوچکی باشد که از دیدن زیبایی‌هایش و مردمان شریفش محروم بوده‌ام، ولی تقریبا از بیشتر شهرهای هر استان بازدید داشته ام و در بعضی جاها روزهای بیشتر و در برخی دیگر اقامت کوتاه‌تری داشته‌ام.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha