بازدید بیش از ۱۲۰۰ نفر از موزه صنایع‌دستی اردبیل/ بازارچه‌های صنایع‌دستی اردبیل روزهای پررونقی را شاهد هستند

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از بازدید بیش از ۱۲۰۰ نفر از موزه صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام امروز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: در چهار روز نخست سال نو بیش از ۱۲۰۰ نفر از موزه صنایع‌دستی استان اردبیل واقع در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی بازدید کرده‌اند.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: موزه صنایع‌دستی استان اردبیل در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در محل بنای تاریخی حمام شیخ افتتاح شده و آثار ارزشمندی مربوط به هنرمندان قدیمی و هنرمندان حال حاضر استان در این مجموعه به نمایش گذاشته شده است.

او تاکید کرد: همچنین با توجه به فعال بودن بازارچه‌های صنایع‌دستی استان در روزهای آغازین سال و ایام عید نوروز، گردشگران نوروزی استقبال چشم‌گیری از این بازارچه‌ها داشته‌اند و صنایع‌دستی استان روزهای پررونقی را پشت سر می‌گذارد.

دلاور قوام با اشاره به اینکه فروشگاه‌های صنایع‌دستی در سراسر استان فعال هستند، ادامه داد: علاوه بر فروشگاه‌های متفرقه هم‌اکنون چهار بازارچه متمرکز صنایع‌دستی در استان فعال هستند که از آن جمله می‌توان به بازارچه صنایع‌دستی اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و نمایشگاه صنایع‌دستی نمین اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha