ورود بیش از یک میلیون گردشگر به استان اردبیل/ توسعه مراکز اقامتی در برنامه گردشگری اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به همراه فرماندار اردبیل از مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری و واحدهای خدمات‌رسان شهرستان بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در بازدید از مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری و واحدهای خدمات‌رسان به همراه فرماندار اردبیل، گفت: از زمان آغاز سفرهای نوروزی تا کنون بیش از یک میلیون گردشگر به استان اردبیل وارد شده است و طبق آمار اعلامی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور استان اردبیل جزو پنج استان اول در تعداد مسافران ورودی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و همچنین مجموعه‌های گردشگری استان از جمله مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، آبدرمانی‌های سطح استان، پل‌های معلق و طبیعت جنگل‌های فندقلو شاهد بیشترین استقبال از سوی گردشگران نوروزی بوده‌اند.

فرماندار اردبیل نیز در این بازدید گفت: مراکز اقامتی شهرستان اردبیل در روزهای نخست سال با ضریب اشغال بالای ۷۰درصد روبه‌رو بوده‌اند و خدمات لازم به صورت مطلوب به گردشگران ارائه شده است و انتظار می‌رود که موج اصلی سفرها به استان اردبیل در تعطیلات عید فطر انجام شود.

محمد اعتماد اعجازی تاکید کرد: حوزه گردشگری یکی از مسائل مهم در توسعه اقتصادی مرکز استان است و در همین راستا برنامه توسعه مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری شهرستان اردبیل را در دستور کار داریم و حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران این حوزه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha