جشن بهار در بهار در نگارخانه خطایی مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری جشن بهار در بهار در قالب نوروزگاه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: جشن بهار در بهار به مناسب آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان و در آستانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) از امروز به مدت چهار شب برگزار می‌شود.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: این برنامه نوروزگاه هر شب از زمان افطار و با میهمانی افطاری برای روزه‌داران آغاز و پس از آن با برگزاری جشن در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی همراه خواهد بود.

او تاکید کرد: جشن بهار در بهار با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله اجرای موسیقی زنده، نمایش، شعرخوانی و مسابقه اردبیل‌شناسی با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل اجرا می‌شود.

نجارقابل ادامه داد: علاوه بر این بیش از ۵۰ برنامه نوروزگاه در نقاط مختلف استان و با همکاری نهادهای مشارکت‌کننده برای ایام عید نوروز پیش‌بینی شده بود که برخی از آنها در روزهای گذشته برگزار شده و برخی دیگر در روزهای آتی برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha