همه مردم ایران برای دیدن آثار بی‌نظیر تاریخی به کرمانشاه سفر کنند/ زیبایی بهاری قصرشیرین مسحور کننده است

کارگردان برجسته سینمای ایران در بازدید از عمارت خسرو در قصرشیرین، گفت: باید کاری کرد که همه مردم ایران برای دیدن این آثار بی‌نظیر به کرمانشاه سفر کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، پوران درخشنده روز یکشنبه ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در ادامه سفر به استان کرمانشاه به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی استان از شهرستان‌های دالاهو و قصرشیرین بازدید کرد.

این کارگردان مطرح کشور در سفر به شهرستان قصرشیرین از عمارت خسرو و کاروانسرای شاه‌عباسی بازدید کرد.

او در این بازدید با اشاره به شکوه و عظمت این بنای ساسانی اظهار کرد: باید کاری کرد که همه مردم ایران برای دیدن این آثار بی‌نظیر به استان کرمانشاه سفر کنند.

درخشنده به ضرورت توجه بیشتر به این اثر تاریخی و حفاظت از آن، گفت: باید برای کاوش‌های باستان‌شناسی بیشتر در این مجموعه ارزشمند و مرمت آن توجه ویژه‌ای انجام گیرد.

کارگردان برجسته کشورمان تاکید کرد: در کنار آثار شاخص تاریخی، طبیعت قصرشیرین نیز با توجه به آب و هوای گرم و معتدل آن در این فصل محسور کننده است.
او تصریح کرد: باید برای معرفی بیشتر این داشته‌های ارزشمند بیشتر تلاش شود و این وظیفه همه ما است که برای شناساندن این داشته‌های ارزشمند تلاش کنیم.

پوران درخشنده همچنین در این سفر از کاروانسرای شاه عباسی قصرشیرین نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha