انجام ۶۱ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان مرکزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از تشدید نظارت‌های نوروزی بر تاسیسات گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، محمود مرادی نراقی در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور استاندار و معاونت عمرانی در سالن جلسات شهید شبان استانداری برگزار شد، با اشاره به تشدید نظارت‌های نوروزی بر تاسیسات گردشگری استان، اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و میهمانان نوروزی در این ایام تیم‌های بازرسی از تاسیسات گردشگری استان بازدید خواهند داشت. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تصریح کرد: از ۲۴ اسفند لغایت دوم فروردین ۱۴٠۳ جمعا ۶۱ مورد بازدید را از تاسیسات گردشگری استان داشته‌ایم. 

او افزود: از این تعداد بازدید، ۵ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۱۹ مورد دفاتر خدمات مسافرتی و ۴ مورد هم رستوران‌های بین‌راهی بوده است. 

مرادی با بیان اینکه این بازدیدها منجر به صدور تذکر، اخطار کتبی به تعدادی از تاسیسات گردشگری استان شده، عنوان کرد: در این بازدیدها، یک مورد مراکز اقامتی، ۴ مورد دفاتر خدمات مسافرتی استان تذکر و ۶ اخطار کتبی به واحدهای پذیرایی و اقامتی داده شده است. همچنین ۱۲ واحد اقامتی، یک دفتر خدمات مسافرتی و ۹ واحد پذیرایی  هم مورد تشویق قرار گرفتند. 
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha