سرویس‌های بهداشتی بین راهی ساماندهی شده‌اند/ ضرورت به‌کارگیری زیست شبانه با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان

استاندار تهران گفت: به منظور رفاه حال مسافران نسبت به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بین راهی اقدامات اساسی انجام شده است.

علیرضا فخاری استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا قرارگیری این استان در مسیر عبور مسافران و انتخاب آن به عنوان مقصد سفر برای برخی دیگر از مسافران را نکته قابل توجهی دانست و گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا در معابر ورودی و خروجی تهران اطلاعات مورد نیاز مسافران در اختیار آنها قرار بگیرد تا بدانند برای دریافت هرگونه خدمات به کجا مراجعه کرده یا چه اقدامی انجام دهند.

استاندار تهران با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، بر لزوم مشاهده و لمس آثار ماه مبارک رمضان در سطح استان تهران تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات‌به مسافران تا امروز به گونه ای بوده که ضمن حفظ حرمت این ماه، مسافران نیز بتوانند از خدمات مورد نیاز خود بهره لازم را ببرند.

او رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس های بهداشتی بین راهی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: به منظور رفاه حال مسافران نسبت به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بین راهی اقدامات اساسی انجام شده است.

فخاری ایام نوروز و افزایش اوقات فراغت مردم و همچنین تمایل مردم به گذران این اوقات در فاصله زمانی بین افطار تا سحر را قابل توجه خواند و افزود: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده تا مردم بتوانند از خدمات مربوط به زیست شبانه بهره مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha