خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی ارزیابی و نظارت می‌شود

معاون استاندار و فرماندار تهران در بازدید از پایگاه امداد و نجات هلال احمر مستقر در آزاده راه تهران - شمال بر هوشیاری و آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ به صورت سرزده و با هدف بررسی میزان آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی با حضور در محدوده عوارضی تهران- شمال از پایگاه امداد و نجات هلال احمر، ساختمان مرکز کنترل عملیات جاده‌ای پلیس راهور و سایر مراکز مستقر در این محدوده بازدید کرد.

فرماندار تهران ضمن تاکید بر لزوم بازنگری در جانمایی پدهای بالگرد در اقصی نقاط شهر تهران برای مقابله با بلایای طبیعی و توجه به موضوع تقویت و توسعه زیرساخت‌ها و تامین کمبود تجهیزات مورد نیاز جمعیت هلال احمر برای انجام ماموریت محوله را مورد تاکید قرار داد.

قیومی ضمن قدردانی از فعالیت‌های شبانه روزی همه دستگاه‌های متولی، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز دستگاه‌های خدمت‌رسان در حال فعالیت بوده، لذا نظارت‌های دوره‌ای از سطح فعالیت آنها و شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه‌های خدمت‌رسان از طریق ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان مستقر در فرمانداری نیز برای روند هرچه مطلوب‌تر ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha