جشنواره نوروزی در پایگاه موزه میراث روستایی برگزار می‌شود

معاون میراث‌فرهنگی استان گیلان از برگزاری جشنواره نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز در پایگاه موزه میراث روستایی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، محمدرضا امیری‌نژاد با بیان مطلب فوق افزود: پایگاه‌های ملی استان از جمله موزه میراث روستایی با برنامه‌های متنوع از جمله برگزاری جشنواره نوروزی تا پایان ۱۳ فروردین ماه (غیر از ایام لیالی قدر) میزبان مهمانان نوروزی خواهد بود.

معاون میراث فرهنگی استان گیلان گفت: بازارچه صنایع‌دستی و سوغات‌، خانه‌هایی با بافت معماری و زندگی سنتی روستایی گیلان، فضای جنگلی موزه و برگزاری جشنواره با آیین و آداب و رسوم خاص استان از جمله جذابیت‌های دیگر این موزه است که می‌تواند رضایت خاطر مردم فرهنگ دوست سراسر کشور را تامین کند.

او  استقبال گردشگران از موزه میراث روستایی گیلان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: علیرغم نامساعد بودن شرایط جوی در مجموع استقبال گردشگران از  این موزه درخور توجه بوده و بر همین اساس درب باجه بلیط فروشی هر روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ بر روی هموطنان عزیز باز خواهد بود.

امیری‌نژاد با اشاره به احتمال تغییر در ساعات بازدید از موزه گفت: در صورت هرگونه تغییر در ساعات بازدید موزه‌ها و بناهای تاریخی، مراتب از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل و رسانه‌ها برای گردشگران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha