ثبت ۹۴هزار اسکان در اقامتگاه‌های نوروزی ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی ایلام گفت: ۹۴هزار و ۹۴۹ نفر مسافر نوروزی از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا پنج فروردین امسال در مراکز اقامتی استان اسکان یافته‌اند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، فرزاد شریفی روز دوشنبه ششم فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: این تعداد گردشگر و مسافر نوروزی در اقامتگاه‌هایی چون هتل، اقامتگاه‌های سنتی، مجتمع‌های گردشگری، بومگردی، خانه‌مسافر و دیگر اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان ثبت شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام افزود: از این تعداد ۴۸هزار و ۲۸۲ نفر گردشگر و مسافر نوروزی معادل ۵۰.۸۵ درصد در اقامتگاه‌های رسمی استان اسکان یافته‌اند.

او ادامه داد: در این مدت ۴۶هزار و ۶۶۷ نفر اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های غیررسمی و اضطراری استان ثبت شده است.

شریفی یادآور شد: در این بازه زمانی ۵۳۵هزار و ۳۸۹ مورد بازدید از جاذبه‌های گردشگرپذیر استان ایلام شامل اماکنی چون موزه‌ها، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مذهبی ثبت شده است.

دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام بیان کرد: به تدریج در مدت تعطیلات نوروزی به تعداد گردشگران، اسکان در اقامتگاه‌ها و بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha