ارکان خدمات‌رسان گردشگری هرمزگان تا 24 فروردین به نحو مطلوب خدمت‌رسانی کنند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: تمام ارکان و اجزای خدمات‌رسان در حوزه گردشگری باید تا 24 فروردین‌ماه آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران به نحو مطلوب باشند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: تمام ارکان و اجزای خدمات رسان در حوزه گردشگری در کل استان هرمزگان از گاوبندی(پارسیان) تا جاسک و شهرستان‌های تابعه، جزایر، شهرهای ساحلی و هر جا که امکان خدمات‌رسانی و محل حضور گردشگر است، با برنامه‌ریزی تا پایان طرح نوروزی یعنی 24 فروردین‌ماه مثل روز اول به مسافران و گردشگران مثل روز اول، خدمات‌رسانی کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اینکه اندکی از کیفیت و میزان خدمات‌رسانی خود را کم نکنند، اظهار کرد: گردشگری یک صنعت خدماتی است و عمدتاً به‌واسطه کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود، تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: در همین راستا بازدیدهای نظارتی بر عملکرد تأسیسات گردشگری و تمامی ادارات و ارگان‌هایی که به‌نوعی در حوزه خدمت‌رسانی به گردشگران فعالیت دارند، در دستور کار این ستاد قرار دارد و ارزیابی خواهند شد.

محسنی تأکید کرد: آن دسته از ارکان و اجزایی که در حوزه خدمت‌رسانی به گردشگران به نحوی کوتاهی کنند، قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha