اجرای بیش از یک هزار و ۴۰۰ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری کرمانشاه 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از اجرای ۱۴۳۰ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز پنجم فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۴۳۰ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان انجام شده است، اظهار کرد: ۸۵۶ فقره از این بازدیدها مربوط به تاسیسات گردشگری بوده‌ است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: بیشترین آمار بازدید از تاسیسات گردشگری استان مربوط به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و رستوران‌ها و مجتمع های بین‌راهی بوده‌ است. 

او تاکید کرد: بدنبال این بازدیدها، برای ۴۶ واحد به دلیل ارائه خدمات مناسب گواهی تشویق صادر شد، ۱۱۶ واحد متخلف نیز  تذکر، ۲۰ واحد اخطار کتبی گرفتند و مجوز پنج واحد نیز تعلیق شد. 

امیری تصریح کرد: ۵۷۴ فقره بازدید نیز از سرویس‌های بهداشتی سطح استان انجام شده است‌.

 سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه سایر دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان نیز در این ایام بازدیدهای مستمری را از  واحدهای زیرمجموعه خود داشته‌اند، عنوان کرد: در این مدت صمت و تعزیرات ۱۲ هزار و ۳۵۲ فقره بازدید، بهداشت ۱۱۶۶ بازدید و پلیس اماکن نیز ۹۹۱ فقره بازدید داشته‌اند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha