برپایی غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی در بندر گناوه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناوه از برپایی غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌ستی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، حمزه بهاگیر امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: باتوجه به ظرفیت بالای شهرستان گناوه در حوزه گردشگری و نیاز مبرم برای گردشگران به بازارچه صنایع‌دستی، غرفه‌های عرضه محصولات هنرمندان هم استانی در این بندر برپا شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناوه افزود: غرفه‌های نوروزی محصولات صنایع‌ستی در رشته‌های حصیربافی و صنایع‌دستی دریایی برپا شده و در کنار این موضوع یا برپایی سیاه‌چادر تلاش می‌شود غذاهای بومی و محلی استان برای گردشگران معرفی و طبخ شود که با استقبال خوبی همراه شده است.

او ادامه داد: شهرستان گناوه از قدیم تاکنون یک مقصد مهم برای گردشگران بخصوص در ایام نوروز بوده که حضور آنها باعث رونق تمامی بازارها از جمله بازار صنایع‌دستی در این منطقه می‌شود.

بهاگیر در پایان بیان کرد: غرفه های صنایع‌دستی در راستای حمایت از تولید صنعتگران و هنرمندان هم استانی به طور رایگان در اختیار آنها قرار داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha