ابتکارات اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌تقدیر است/ اصفهان باید الگوی مناسبی برای کشور باشد

رئیس ستاد مرکزی خدمات سفر کشور در نشست با اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، ابتکارات اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی را قابل‌تقدیر دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان صبح امروز هفتم فروردین‌ماه نشست ستاد سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با حضور علی‌اصغر شالبافیان برگزار شد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در این نشست با ایراد سخنانی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت همکاران ستاد سفر اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تلاش برای ایجاد تعامل با مردم و سایر دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران با آفرینش و خلاقیت رویدادهای جدید است.

او افزود: ابتکارات اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران بسیار ارزشمند بوده و قابل‌تقدیر است، لذا امید داریم تا با افزایش تعاملات، اصفهان بتواند الگو مناسبی برای همه ایران باشد، لذا تنزل جایگاه اصفهان به معنای ضعف در کل کشور است.

شالبافیان تصریح کرد: با توجه به تنوع رشته‌های صنایع‌دستی و ابلاغ معاونت محترم صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، تورهای کارگاه‌گردی صنایع‌دستی در دستور کار است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور تأکید کرد: باید تلاش کنیم میراث‌فرهنگی و شناخت آن عمومی شود، لذا باید اصفهان درزمینه عمومی شدن میراث‌فرهنگی هم در کشور الگو باشد، لذا بهره‌گیری از جوانان و حتی نوجوانان در این زمینه از ارزش والایی برخوردار است.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha