هر شب به ۲ نفر از برگزیدگان پویش «راه آسمان» بلیت هواپیما به مقصد دلخواه اهدا می‌شود

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، راه‌اندازی پویش «راه آسمان» را یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی‌هنری در فرودگاه‌های کشور نام برد و گفت: هر شب به دو نفر از برگزیدگان این پویش، بلیت رفت و برگشت هوایی به هر مقصدی در کشورمان را هدیه دادیم.

به گزارش میراث آریا، رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی روابط عمومی باعث شد تا هم بهار زودتر از هنگام به فرودگاه‌های کشور بیاید و هم مسافران با آگاهی کامل برای سفرهای نوروزی به فرودگاه‌ها بیایند و هنگام حضور در ترمینال‌های مسافری هم زمان خوش و معنوی سپری کنند. در واقع، کارکنان روابط عمومی از آغاز سفرهای نوروزی یک گروه عملیاتی در عرصه فرهنگ، هنر و اطلاع‌رسانی صنعت فرودگاهی بوده‌اند.

او با بیان این مطلب افزود: کارکنان روابط عمومی مانند تمامی نیروهای متخصص و عملیاتی شرکت از آغاز پروازهای نوروزی در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ در ستاد و تمامی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران حضور یافته‌اند و این روزها برای آنها بسیار پرکارتر همراه با ترافیک اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی تخصصی بوده است.

کارگر با اشاره به این‌که مدیریت روابط عمومی از ابتدا در جریان تمامی جلسات تسهیلات نوروزی و مصوبات آن بوده و تمامی موارد مرتبط به حوزه روابط عمومی آنها را برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است، ادامه داد: با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۳ با روزهای پربرکت ضیافت‌الله در ماه مبارک رمضان، سعی کردیم اقدامات فرهنگی را به شکلی برنامه‌ریزی کنیم تا در کنار ایجاد محیط شاد ویژه نوروزی، شعائر رمضانی را نیز رعایت کنیم.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران راه‌اندازی پویش «راه آسمان» را یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی‌هنری در فرودگاه‌های کشور نام برد و اظهار کرد: در این پویش از مسافران علاقه‌مند خواسته شده است تا روایتی از سفر هوایی خود، از زمان ورود به ترمینال فرودگاهی تا پرواز در آسمان را در قالب عکس یا فیلم ارسال کنند که خوشبختانه این پویش تاکنون با استقبال بسیار زیاد مسافران روبه‌رو شده است و ما هم برای قدردانی از این مشارکت، هر شب به دو نفر از برگزیدگان این پویش، بلیت رفت و برگشت هوایی به هر مقصدی در کشورمان را هدیه دادیم.

او از اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی دیگر نظیر اجرای عروسک‌های تن‌پوش عمو نوروز و ننه سرما به عنوان سمبل فرهنگی ایرانی، موسیقی‌های محلی،  رادیو فرودگاه و عکاسی رایگان از مسافران در  فرودگاه به عنوان سایر اقدامات صورت‌گرفته توسط روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون نام برد.

کارگر همچنین به ویژه برنامه‌های این روابط عمومی برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و از افطاری ساده و اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری با حضور گروه‌های سرود، تواشیح و قرآنی در ترمینال‌های فرودگاهی خبر داد.

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان این‌که توجه ویژه به زیست‌بوم فرهنگی محل استقرار هر فرودگاه نیز در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و مناسبتی با رویکرد حفظ میراث فرهنگی هر منطقه از کشور مد نظر قرار دارد، افزود: پخش ویدئوهای گردشگری تولیدشده توسط وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در مانیتورهای فرودگاهی در دستور کار قرار دارد.

کارگر سپس اضافه کرد: ما سعی کرده‌ایم تمامی اقدامات انجام شده را از راه‌های مختلف به اطلاع هموطنانمان در سراسر کشور برسانیم. البته محدوه عملیاتی ما در حوزه ارتباط با رسانه بسیار گسترده‌تر است و انجام مصاحبه‌های خبری در رادیو تلویزیون و همچنین خبرگزاری‌های معتبر کشور، ارائه آمار پروازهای نوروزی به صورت روزانه، اطلاع‌رسانی به مسافران درباره بایسته‌های سفرهای نوروزی از طریق رسانه‌ها و کمک به روال همیشگی پاسخگو بودن مسئولان فرودگاهی در مقابل افکار عمومی، از جمله این اقدامات محسوب می‌شود.

او ضمن تاکید بر عملیاتی بودن مدیریت و کارکنان روابط عمومی در ستاد و فرودگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: نوروز و رمضان به معنای واقعی، شب قدر خدمتگزاری ما بوده است و من بسیار خشنودم که کارکنان روابط عمومی پابه‌پای سایر متخصصان عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها تاکنون فعالیت کرده‌اند و در این راه از حمایت و هدایت مدبرانه معاون وزیر و مدیرعامل شرکت برخوردار بوده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha