تردد ۲میلیون و ۸۳۴هزار و ۶۴۰ وسیله نقلیه از محورهای خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ۲۴ اسفندماه تا پایان روز ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ترددهای ثبت‌شده در محورهای خراسان جنوبی ۲میلیون و ۸۳۴هزار تردد بوده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، اسدالله جلال‌زاده صبح دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: با شروع طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ترددهای ثبت‌شده توسط ۸۰ دستگاه تردد شماری استان ۲میلیون و ۸۳۴هزار و ۶۴۰ تردد بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش یک درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: از این تعداد ۲میلیون و ۳۸۴هزار و ۸۶ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد ۴۵۰هزار و ۵۵۴ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است.

او یادآور شد: در مدت‌زمان مذکور تعداد ۲۷۰هزار وسیله نقلیه وارد استان و ۲۷۱هزار وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند.

جلال‌زاده افزود: همچنین از ابتدای طرح نوروزی، تردد بین استانی از محورهای استان خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه طرح نوروزی سال گذشته ۲درصد کاهش داشته است؛ و بیشترین تردد استان در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه و قاین – گناباد و فردوس_بجستان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: طی این مدت ۳۰۰۹ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان صورت گرفته و پاسخ داده شده است.

او همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، ادامه داد: از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودروهای شخصی را رعایت فرمایند و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند. همچنین قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha