سفر مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به قاینات

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در جریان سفر به شهرستان قاینات از اقدامات ستاد سفر ۱۴۰۳ بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی که طی روزهای گذشته برنامه‌های بازدید از نقاط مختلف استان را پی گرفته است، در ادامه روز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از اقدامات ستاد سفر در شهرستان‌ها در استقبال از بهار، نوروز و تکریم ماه مبارک رمضان، از بوستان امام علی قاین به عنوان ایستگاه مرکزی، بوستان شهید گمنام آرین شهر و بوستان ایثار شهر اسفدن، به عنوان ایستگاه‌های خدمات سفر در این شهرها بازدید کرد و از نزدیک فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد را مورد بررسی قرار داد و با توضیحات عوامل و دست‌اندرکاران از روند اقدامات و برنامه‌ها مطلع شد.

رصد شرایط محل‌های در نظرگرفته شده برای اسکان موقت مسافران، بوستان‌ها و اماکن تفریحی در اختیار شهرداری‌ها، بهسازی معابر شهری، سیاه‌چادر عشایری، بازارچه موقت صنایع‌دستی و سوغات محلی، ایستگاه هلال احمر و ... از برنامه‌های بازدید مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی بود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری در جریان این سفر از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها نیز بازدید و از زحمات کارکنان شهرداری‌ها در ایام تعطیل قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha