برپایی ایستگاه نوروزی محیط زیست استان یزد در ایام تعطیلات سال جدید و روز طبیعت

مدیرکل محیط زیست استان یزد گفت: ایستگاه نوروزی محیط زیست با هدف آموزش چهره به چهره کودکان و مسافران نوروزی و آموزش‌های محیط زیستی با تأکید بر مشارکت مردم در امر حفظ محیط زیست استان برپا شد.

به گزارش میراث آریا، سیدرضا نورانیان مدیرکل محیط زیست استان یزد با اشاره به اهمیت آموزش در حفظ محیط زیست گفت: سازمان محیط زیست به منظور آموزش چهره‌ به چهره مسافران نوروزی و کودکان، با تاکید بر مشارکت مردم در حفظ محیط زیست، در محل مجموعه سرو ابرکوه و همچنین در مبادی ورودی به مناطق حفاظت‌شده استان، ایستگاه نوروزی برپا کرده است. در این ایستگاه، کارشناسان محیط زیست با ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی به کودکان و مسافران نوروزی، به دنبال افزایش آگاهی عمومی در خصوص مسائل زیست‌محیطی و جلب مشارکت مردم درزمینه حفظ محیط زیست استان یزد هستند.

او در ادامه از فعال بودن خانه های محیط زیست در شهرستان‌ها در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: خانه های محیط زیست در استان یزد همگام با اداره کل حفاظت محیط زیست در زمینه آموزش و فرهنگ سازی و احصای مشکلات موجود در محلات و شهرها فعالیت دارند و در ایام نوروز نیز این مهم در دستور کار خانه‌های محیط زیست قرار گرفته و دوستداران محیط زیست در انتقال فرهنگ محیط زیستی شهر و روستای خود به مسافران نهایت همکاری را با محیط زیست استان داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha