رشت، انزلی و فومن رتبه اول تا سوم ماندگاری اقامت در گیلان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به ثبت اقامت ۶میلیون و ۸۰۰ هزار نفر شب در استان گفت: شهرستان‌های رشت، انزلی و فومن از پر اقامت ‌ترین شهرستان‌های استان بودند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه گیلان در شش روز اول نوروز ورود مسافر به گیلان از مرز ۴میلیون نفر گذشت، اظهار کرد: گیلان از جمله استان‌هایی که به واسطه ظرفیت‌های غنی طبیعی، فرهنگی، تاریخی و گردشگری خود مورد توجه ویژه گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر مسافران نوروزی از نقاط مختلف این استان بیان کرد: شهرستان‌های رشت، انزلی و فومن از پر بازدیدترین و پر اقامت ترین شهرستان‌های گیلان بودند که در این ایام به صورت ویژه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

او با اشاره به حضور معنادار گردشگران به گیلان اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۵۰۰هزار نفر از مبادی زمینی و هوایی وارد گیلان شدند.

جهانی از ثبت اقامت بیش از ۶میلیون و ۸۰۰هزار نفر _ شب در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد اقامت از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در اماکن و تأسیسات گردشگری گیلان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha