هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان با ارائه صنایع‌دستی در ملایر افتتاح شد

هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با شعار «می‌خوانمت» در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر افتتاح شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، مسعود ویژه سه‌شنبه ۷ فروردین در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: با پیگیری‌های انجام شده آثار حدود ۲۲ ناشر در این نمایشگاه به نمایش درآمده و در کنار آن، برنامه‌ها و غرفه‌های مختلفی نیز برپا شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه از همه علاقمندان و ناشران سراسر استان برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است، گفت: بخش عمده این نمایشگاه کتب قرآنی، ادعیه، کتب مذهبی و سایر محصولات مذهبی بوده و در بخش های دیگر نیز غرفه‌های جانبی شامل کتب در بخش‌های مختلف فرهنگی، دفاع مقدس، بازی‌های فکری، غرفه حامی یابی کمیته امداد، مشاوره، عرضه صنایع‌دستی و محلی برپا شده است.

او برگزاری کرسی‌های تلاوت، نشست‌های تخصصی، غرفه‌های مذهبی و پاسخگویی را از دیگر بخش های این نمایشگاه برشمرد و افزود: فضای مناسبی ایجاد شده تا مردم ملایر و دیگر شهرستان‌ها از این فضا بهره‌مند شوند.

ویژه تصریح کرد: سال گذشته نمایشگاه قرآن و عترت در همدان به همت فعالان قرآنی و مجموعه‌های مختلف برگزار شد و امسال مصادف شدن روزهای اول سال با ماه مبارک رمضان شرایط خاصی ایجاد کرد، بنابراین تصمیم گرفتیم در راستای عدالت فرهنگی و توجه به سایر نقاط استان نمایشگاه قرآن و عترت را در شهرستان ملایر برگزار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha