تمامی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان برای استقبال از مهمانان نوروزی پای کار باشند

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌ریزی ادامه سفرهای نوروزی تا عید سعید فطر و تاکید بر خدمات‌رسانی شایسته به مهمانان و مسافران، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان در حوزه گردشگری باید بتوانیم خدمات و سرویس‌دهی خوبی به مسافران داشته باشیم.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمد کرمی هشتم فروردین ماه در سومین جلسه ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همه ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی پای کار بیایند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر بررسی علل تصادفات در جاده‌ها افزود: نقاط حادثه خیز راه‌های شمال و جنوب سیستان و بلوچستان باید شناسایی و برطرف شود همچنین راه اندازی راه آهن زاهدان - چابهار تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهد داشت بنابراین با جدیت این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

او تصریح کرد: خوشبختانه این استان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد به همین دلیل باید با جدیت موضوعات این حوزه را دنبال کرده و مردم را مشارکت دهیم.

کرمی با بیان اینکه محور اصلی پیشرفت سیستان و بلوچستان نهاد آموزش و پرورش است عنوان کرد: بنابراین باید همه مجموعه ها باید به یاری این نهاد بیایند چرا که هم‌افزایی در بین مجموعه‌ها اهمیت بسزایی دارد چون تعارض و اختلاف موجب اتلاف منابع خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha