تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع‌دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان اردبیل از تخفیف ۱۵ درصدی تولیدات صنایع دستی در تعطیلات نوروزی و تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاور قوام روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در بازدید از بازارچه دائمی صنایع دستی اردبیل گفت: با هدف معرفی و عرضه مستقیم تولیدات متنوع صنایع دستی برای گردشگران نوروزی، در تمامی شهرستان‌های استان بازارچه‌های موقت صنایع دستی برپا شد که مورد استقبال مسافران واقع شد.

معاون صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: تمامی تولیدات صنایع‌دستی در سراسر استان از تخفیف ۱۵ درصد برخوردار هستند و این تخفیف‌ها از امروز شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

او تاکید کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل بدلیل برخورداری از مواهب متعدد گردشگری همواره یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور است، برپایی بازارچه‌ها و ارائه مشوق‌ها برای تولیدات صنایع‌دستی می‌تواند در عرضه این محصولات و همچنین معرفی فرهنگ اصیل منطقه موثر باشد.

دلاورقوام ادامه داد: این استان با ۶۰ رشته و بیش از ۳۰ هزار هنرمند فعال یکی از استان‌های پیشرو در حوزه صنایع در کشور است و محصولات مختلف استان از جمله در رشته‌های بافته‌های داری، قلم‌زنی و حوزه چوب شهرت بیشتری دارند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha