رانندگان توصیه‌های هلال‌ احمر و پلیس را در سفر جدی بگیرند

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان در حاشیه بازدید از پست خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی شهیده مکرمه حسینی با اشاره به اهمیت روحیه شادابی و نشاط در سفرهای نوروزی گفت: رانندگان توصیه‌های هلال احمر و پلیس را در هنگام مسافرت جدی بگیرند.

به گزارش میراث آریا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان، در بازدید از ایستگاه خدمت‌رسانی هلال‌احمر کرمان به مسافران نوروزی در ورودی شهر کرمان با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: اقدامات هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی که دلسوزانه انجام می‌شود، قابل تقدیر است.

او با اشاره به اینکه نیروهای هلال‌احمر در نوروز مشغول خدمتگزاری به مسافران هستند، افزود: هلال‌احمر مسئولیت بشردوستی و انسانی را دارد که نشان از آن است که انسان‌ها در برابر هم وظیفه دارند و هر طور که می‌شود باید به یکدیگر کمک‌رسانی داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمان با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم و کمک به هم نوع مسئله شرعی و دینی هم دارد، بیان کرد: کمک به یکدیگر دستور و حکم خداوند متعال است و ما نمی‌توانیم نسبت به هم‌نوع خود به‌ویژه در زمانی که نیاز به کمک دارد، بی‌تفاوت باشیم.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: خیلی‌ها در جامعه هستند که تمایل به خدمت‌رسانی به مردم داشته و روحیه کمک کردن دارند، اما آموزش‌های لازم را ندیده‌اند که هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران این ظرفیت را ایجاد کرده است.

حجت‌السلام علیدادی‌ سلیمانی با بیان اینکه نیروهای هلال‌احمر آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در زمان کمک‌رسانی بدون اینکه هیچ خطری فرد آسیب‌دیده را تهدید کند، این کمک‌ها را انجام می‌دهند، گفت: هلال‌احمر در امدادرسانی به حوادث بسیار خوب عمل کرده و به‌ویژه در ایام نوروز فعالیت خوبی دارد که جای تقدیر دارد.

او با توصیه به همه مسافران نوروزی، خاطرنشان کرد: از همه مسافران نوروزی و رانندگان درخواست دارم که برای حفظ جان خود و خانواده خود و اینکه یک سفر امن و ایمن را در پیش داشته باشند به توصیه‌های پلیس و نیروهای هلال احمر در جاده‌ها توجه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در پایان با بیان اینکه نتیجه سفر باید شادابی و بهروزی باشد افزود: رانندگی مخاطره‌آمیز هم سفر انسان را از آنچه که هدف از سفر است دور می‌کند و هم جان انسان را به خطر می‌اندازند که باید از این نوع رانندگی‌ها اجتناب کرد. در هنگام سفر باید به تمام هشدارها و علائم رانندگی توجه داشت و توصیه‌های نیروهای خدمتگزار هلال‌احمر و پلیس را جدی گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha