۲هزار نفر از ابتدای تعطیلات نوروز به فیروزکوه سفر کرده‌اند

فرماندار فیروزکوه از اسکان ۴۷۰ نفر در اسکان فرهنگیان این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تا کنون ۲هزار نفر به فیروزکوه سفر کرده‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمد حیدری‌منش امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ با اعلام این خبر افزود: در حوزه گردشگری و بوم‌گردی و حضور گردشگران در مراکز اقامتی ۱۵۰۰ نفر اسکان یافته‌اند و مجموعاً تا کنون بیش از ۲ هزار نفر در ایام تعطیلات نوروز به این شهرستان سفر کرده‌اند.

فرماندار فیروزکوه در ادامه به خدمات در حوزه راه‌های این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در برنامه‌هایی که در قالب سامان‌دهی ترافیک و برنامه‌های ستاد خدمات سفر داشتیم، خوشبختانه در محورهای مواصلاتی حادثه فوتی نداشتیم و شاهد اقدامات مطلوب ایمن‌سازی توسط راهداری بوده‌ایم.

او به آماده‌سازی و بهره‌برداری از نمازخانه گدوک اشاره و بیان کرد: این نمازخانه برای اولین بار راه‌اندازی و مورد استفاده همه شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

حیدری‌منش با اشاره به اینکه در منطقه فیروزکوه ۱۱۰ اثر تاریخی به ثبت رسیده است عنوان کرد: فیروزکوه در زمینه مناطق تاریخی و گردشگری از طرفیت خوبی برخوردار است و طی این ایام شاهد حضور چشمگیر گردشگران در این منطقه هستیم.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به برپایی ایستگاه نوروزگاه این شهرستان گفت: در این ایستگاه خدمت افطاردهی به مسافران همراه با اقامه نماز انجام می‌شود.

او به ارزیابی از نانوایی‌ها و مراکز توزیع اقلام اساسی فیروزکوه اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز خدمات در حال ارائه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha