بازدید ۴۶۶هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: در تعطیلات نوروز امسال و از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۸ فروردین جاری ۴۶۶هزار و ۹۰۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان بازدید کرده‌اند.

به گزارش  میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی لرستان؛ عطا حسن‌پور روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه در این خصوص اظهار کرد: از این تعداد مسافر نوروزی و گردشگر تعداد ۸۵هزار و ۲۱۳ نفر از اماکن تاریخی و ۹۰۱ نفر از اماکن تفریحی استان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: همچنین از این تعداد ۳۹هزار و ۸۲۴ نفر از جاذبه‌های دست ساز استان و ۳۸هزار و ۸۵۰ نفر از اماکن مذهبی استان بازدید کردند.

او افزود: اسقبال گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان خوب بوده و با وجود بارش‌های اخیر و بدی آب و هوا، ۲۲۷هزار و ۹۱۵ نفر از جاذبه‌های طبیعی استان و ۳۸هزار و ۸۵۰ نفر از موزه‌های لرستان بازدید کرده‌اند.

حسنپور بیشترین آمار بازدید از جاذبه‌های استان را قلعه فلک‌الافلاک در مرکز شهر خرم آباد عنوان کرد و گفت: آبشار و روستای گردشگری بیشه و خانه‌های تاریخی و اماکن تاریخی استان در رتبه‌های بعدی بازدید گردشگران قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha