۲۶هزار و ۱۹۴ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری اقامت کردند

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تاکنون ۲۶هزار و ۱۹۴ مسافر در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری این استان اقامت پیدا کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، هادی قاسمی نافچی روز پنجشنبه ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: از این تعداد ۱۶هزار و ۹۴ نفر برابر ۶۱.۴۴ درصد در اقامت‌گاه‌های رسمی و ۱۰هزار و ۱۰۰ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و اضطراری چهارمحال و بختیاری اقامت پیدا کرده‌اند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: مجموع ۱۶هزار و ۹۴ نفر اقامت رسمی در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه این اداره‌کل و ستادهای اسکان استان بوده است.

قاسمی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۱۴۲ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

او یادآور شد: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۶۰هزار و ۷۷۲ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.

قاسمی اضافه کرد: از این تعداد بازدید ۲۴هزار و ۳۴۳ مورد مختص جاذبه‌های طبیعی، ۱۱هزار و ۹۷۳ مورد مربوط به جاذبه‌های تاریخی، ۱۳هزار و ۴۱۸ مورد مرتبط با جاذبه‌های دست‌ساز، ۷۵۳۰ مورد مخصوص جاذبه‌های مذهبی و ۳۵۰۸ بازدید ویژه موزه‌های چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha