راهنمایان گردشگری در انتقال و شناخت فرهنگ گیلان به دنیا تلاش کنند/ گردشگری استان پاک است و نباید ذائقه‌ کشورهای غربی وارد آن شود

نماینده ولی فقیه استان گیلان گفت: برای رسیدن به اهداف و توسعه جاذبه‌های گردشگری از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنید و راهنمایان گردشگری به معرفی مفاخر و فرهنگی غنای استان همت ورزند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، آیت‌الله فلاحتی چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در دیدار کارکنان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تبریک میلاد کریم اهل‌بیت (ع) ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: امسال بهار طبیعت و بهار قرآن با بارش رحمت الهی همراه بود و این بارش الهی موجب امید و نشاط در جامعه شده است.

نماینده ولی فقیه اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف و توسعه جاذبه‌های گردشگری از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنید و راهنمایان گردشگری به معرفی مفاخر و فرهنگی غنای استان همت ورزند.

ولی جهانی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان نیز در این دیدار به تشریح عملکرد نوروزی و در سال گذشته و همچنین برنامه‌های سال جاری گفت: در حال مهیا کردن زیرساخت‌های گردشگری بیشتر در استان جهت ماندگاری بیشتر مسافر هستیم.

او افزود: علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، مراکز اقامتی، امکانات تفریحی و حتی جاذبه‌های دست‌ساز می‌تواند ماندگاری گردشگران را در استان را تضمین کنند.

جهانی خواستار همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌های دولتی با هدف توسعه اقتصاد در سه حوزه مهم این اداره کل برای پیشرفت و ترقی استان شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha