بازدید یک میلیون و ۴۰۰هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه/ ۱۳۹هزار مسافر نوروزی اسکان یافتند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از بازدید یک میلیون و ۴۰۰هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه خبرداد. 

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز جمعه ۱۰ فروردین، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۹ فروردین جمعا یک میلیون و ۴۳۸هزار و ۹۰۷ نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: بیشترین آمار بازدید گردشگران از جاذبه‌های کرمانشاه مربوط به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی بوده‌است. 

او از اقامت ۱۳۹هزار و ۴۲۷ مسافر نوروز نیز در مراکز اقامتی استان خبرداد و گفت: در این مدت ۵۵.۹۴ درصد از کل مسافران نوروزی استان در مرکز اقامتی غیررسمی، ۳۸.۲۲ درصد در مراکز اقامتی رسمی و ۵.۸۴ درصد در مراکز اقامتی اضطراری اسکان پیدا کرده‌اند. 

فرمانی در ادامه در خصوص آخرین آمار بازدیدهای نظارتی از سطح تاسیسات گردشگری استان نیز اعلام کرد: در این مدت ۱۲۳۱ فقره بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، پذیرایی و بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی استان انجام شده‌است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تاکید کرد: در این بازدیدهای  نظارتی ۷۴ واحد گردشگری استان که خدمات مطلوبی را به گردشگران ارائه داده بودند، مورد تشویق قرار گرفتند. 

او در پایان گفت: برای واحدهای متخلف نیز ۱۶۲ فقره تذکر، ۲۵ اخطار کتبی و پنج فقره تعطیلی و تعلیق مجوز اجرا شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha