انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین میراث‌فرهنگی بانه و کمیته امداد کردستان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه گفت: در حاشیه نمایشگاه صنایع‌دستی و مراسم نوروزگاه این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره و کمیته امداد امام خمینی استان منعقد شد.

به ‌گزارش میراث‌آریا و به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، محمد حسینی روز جمعه ١٠ فروردین‌ماه ١٤٠٣ در این‌باره اظهار کرد: در این آیین که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری با هدف استفاده از ظرفیت‌های هنری و صنایع‌دستی استان و همچنین توانمندسازی قشرهای نیازمند جامعه منعقد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه با اشاره به موضوع این تفاهم‌نامه افزود: به وجود آوردن زمینه لازم برای همکاری در زمینه آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، حمایت از بخش دامپروری بز مرخز توسط مددجویان کمیته امداد و ارائه تسهیلات برای دامداری نیمه صنعتی در شهر ملی شالبافی آرمرده بانه، از جمله این موضوعات است.

او عنوان کرد: امید است با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری فی مابین ارگان‌ها و نهادها، ضمن فراهم‌سازی زمینه مناسب برای توسعه و رونق صنایع‌دستی بانه، زمینه‌های حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی شهرستان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha