خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری مطلوب است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به این استان در نوروز امسال مطلوب است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری شامگاه جمعه ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید سرزده از موزه باستان‌شناسی و اتاق آیینه شهرکرد تأکید کرد: تمامی زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات حوزه گردشگری در این استان باید تقویت شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه‌ریزی برای افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به مناطق مختلف استان باید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان در دستور کار باشد.

او تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و همچنین بهره‌گیری از توان سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) در حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری می‌تواند به تقویت زیرساخت‌ها و رونق در این بخش‌ها کمک کند.

حیدری یادآور شد: مسایل و مشکلات حوزه میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در کارگروه تخصصی گردشگری استان مطرح تا راهکارهای لازم برای رفع آن ارائه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران حوزه‌های زیرمجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری مورد توجه جدی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha