بازدید نظارتی مشترک از تأسیسات گردشگری محور اراک/قم

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک از گشت مشترک نظارتی مجتمع‌های بین‌راهی در محور اراک/قم خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، محمدعلی آقازیارتی روز گذشته دهم فروردین ۱۴٠۳ بیان کرد: گشت مشترک با حضور کارشناس اداره ستاد اقامه نماز از نمازخانه‌ی جایگاه‌های سوخت قطب‌صنعتی و مجتمع بین‌راهی پردیس در محور اراک/ قم صورت پذیرفت. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک افزود: یکی از اولویت‌های جذب گردشگران خدمات‌دهی مناسب به مسافران است که واحدهای گردشگری به‌ویژه مجتمع‌ها و رستوران‌های بین‌راهی، واحدهای اقامتی نقش اصلی در محقق شدن این مهم را ایفا می‌کنند.

او گفت: هدف از این بازدیدها را احصای مشکلات و رفع نواقص احتمالی واحدهای خدماتی به‌منظور خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران عنوان و بر اجرای بازدیدهای مشترک تا پایان دوره سفر در سطح استان تأکید کرد.

آقازیارتی ادامه داد: گردشگران و هم استانی‌های محترم می‌توانند هرگونه گزارش، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست راهنمایی از واحدهای خدمات‌رسان را از طریق شماره‌های دستگاه‌های مرتبط از جمله ۰۹۶۲۹ سامانه دریافت شکایات گردشگری اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha