خدمات هلال احمر زنجان به مسافران نوروزی از ۵۰هزار نفر گذشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارائه خدمات هلال احمر در قالب طرح‌های مختلف نوروزی در حوزه‌های امداد و نجات، بشردوستانه، آموزشی، درمانی و داوطلبان به مسافران نوروزی از مرز ۵۰هزار و ۱۴۰ نفر گذشت. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید حکمت هاشمی روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳با تسلیت ایام ضربت خوردن امیرمومنان علی(ع) گفت: ارائه خدمات در قالب این طرح نوروزی با شعار «هم راه‌تان هستیم» از ۲۴ اسفند سال گذشته در حوزه‌های خدمات امدادی، بشردوستانه، آموزش، بخش‌های مختلف درمانی و داوطلبان آغاز شده و روند ارائه خدمات در این استان تا ۱۷ فروردین سالجاری ادامه خواهد داشت. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: خدمات امدادی در ۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای، پست‌های ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، داوطلبانه و درمانگاه، داروخانه و توانبخشی هلال احمر استان زنجان جریان دارد. 

او گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان دهمین روز از فروردین سالجاری تیم‌های عملیاتی در قالب ۶۰ تیم ۱۵۸ نفره به هموطنان متاثر از حوادث خدمات ارائه داده اند. 

هاشمی یادآوری کرد: نجاتگران در این عملیات‌ها موفق به انتقال هفت مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی ۶ نفر و رهاسازی هفت نفر گرفتار در داخل خودرو کردند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: در ۴۱ عملیات امدادرسانی ۳۹ دستگاه آمبولانس و ست نجات هیدرولیک بکارگیری شده است. 

او گفت: با حضور ۶۲۰ نفر از اعضای جوانان دختر و پسر در ۱۱ پست ثابت و سیار استان ۲۳هزار و ۱۵۱ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha