افزایش ۲۵درصدی بازدیدهای نظارتی تخصصی از تأسیسات گردشگری البرز/ انجام ۳۶۹ بازدید نظارتی تخصصی از تأسیسات گردشگری استان 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از افزایش ۲۵درصدی بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در ایام ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، رحیم خاکی روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ با بیان این موضوع اظهار کرد: ستاد خدمات سفر نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۱۰ فروردین ۳۶۹ بازدید از تأسیسات و موسسات گردشگری استان صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه تیم‌های تخصصی نظارتی اداره کل میراث‌فرهنگی استان در کرج و شهرستان‌ها در این ایام به صورت مستمر از تأسیسات گردشگری اقامتی و پذیرایی بازدید داشته‌اند، گفت: این نظارت‌ها با هدف ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مسافران و گردشگران نوروزی که از واحدهای اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی استان استفاده می‌کنند، صورت می‌گیرد و تا پایان ایام ستاد خدمات سفر ادامه دارد.

او با اشاره به برخورد با واحدهای متخلف، افزود: طی این بازدیدها ۳۵ تذکر، ۱۲ اخطار کتبی و یک فقره پلمپ واحدهای متخلف صورت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha