جا به جایی بیش از ۸ میلیون مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی/ ثبت ۴۲۶ میلیون تردد در جاده‌های کشور

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در ایام نوروز تاکنون بیش از ۴۲۶ میلیون تردد جاده‌ای ثبت شده است، از تردد بیش از ۸ میلیون و ۶۶۰ هزار مسافر از طریق بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی خبر داد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با میراث‌آریا از ثبت ۴۲۶ میلیون تردد در جاده‌های تمامی محورهای شریانی کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۸ میلیون و ۶۶۰ هزار مسافر از ظرفیت حمل و نقل عمومی در تمامی بخش‌ها اعم از هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی استفاده کردند و مابقی نیز با خودروهای شخصی این سفرها را انجام دادند.

بذرپاش با توضیح اینکه استان گیلان بعد از مازندران یکی از استان‌ها با انباشت خودرو محسوب‌می‌شود، گفت: در استان گیلان بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار ورودی خودرو داشتیم که تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار خودرو برگشت داشتند و مدیریت بازگشت سفر در این استان‌ها به‌خوبی در حال انجام است.

او افزود: امسال ترافیک روان تری را در استان گیلان شاهد هستیم که به‌دلیل افتتاح آزادراه رودبار-منجیل و افتتاح پل معروف گیل بود که بسیاری از محورهای استان از این اصلاحات ترافیکی بهره‌مند شدند. این اصلاحات ترافیکی و ایجاد تقاطع‌های همسطح بار ترافیکی را در سطح استان و سفرهای ایام نوروز روان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha