گروه‌های عملیاتی در ورودی شهرهای چهارمحال و بختیاری آماده خدمت‌رسانی هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: گروه‌های عملیاتی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، پلیس راه و راهداری در ورودی شهرهای این استان مستقر و آماده خدمت‌رسانی هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز شنبه ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید از نوروزگاه‌های ورودی شهرستان‌های شهرکرد، فرخ‌شهر، بروجن، خانمیرزا و کیار تأکید کرد: موج سوم مسافرت‌های هم‌میهنان به این استان آغاز شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای ایمن‌سازی جاده‌های استان برای نوروز و سال جدید، جلسات و نشست‌های مستمری در استان و شهرستان‌ها برگزار شده است.

او تصریح کرد: کم شدن تصادفات جاده‌ای یکی از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای استقرار گروه‌های عملیاتی در جاده‌ها و ورودی شهرهای چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

حیدری یادآور شد: امسال با حضور مستمر نیروهای امدادی، حوادث کاهش پیدا کرد و بازدیدهای مداوم نیز بر هدف تداوم پیدا کردن این امر جدیت بخشید.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رفع مشکلات احتمالی گروه‌های امدادی از دیگر اهدهف بازدیدهای میدانی مدیران اجرایی چهارمحال و بختیاری در نوروز ۱۴۰۳ است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha