برپایی بیش از ۱۴ هزار سفره کریمانه در مساجد تهران

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از برپایی بیش از ۱۴ هزار سفره کریمانه در سطح مساجد آرمانی خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از پنج میلیون روزه‌دار تهرانی از سفره کریمانه افطار مساجد طرح شهید آرمان، بهره‌مند شوند.

به گزارش میراث آریا، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شیرنژاد با اشاره به لزوم ترویج افطاری ساده در جامعه گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «لزوم افطاری دادن‌های ساده و بی‌پیرایه در مساجد و در خیابان‌ها» ستاد طرح شهید آرمان از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به تامین مساجد تهران برای توزیع افطاری ساده میان روزه‌داران کرد. 

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با بیان اینکه بالغ بر ۵۰۰ مسجد منتخب سطح تهران، در شب‌های ماه رمضان اقدام به توزیع افطاری ساده کرده‌اند، افزود: در این طرح نمازگزاران، مومنان و جوانان مسجدی تهران در توزیع افطاری ساده نقش اساسی ایفا کرده و ستاد طرح شهید آرمان نیز به عنوان تأمین کننده بسته‌های غذایی افطار ساده بوده است. 

حجت الاسلام والمسلمین شیرنژاد با بیان اینکه تا کنون بیش از سه میلیون افطاری ساده میان روزه داران تهرانی توزیع شده است، ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان بیش از ۵ میلیون روزه‌دار تهرانی، در ۱۴ هزار سفره کریمانه مساجد آرمانی، افطار کنند. 

او با اشاره به محل توزیع بسته‌های افطاری ساده در سطح شهر، اظهار کرد: مساجد، میادین، بوستان‌ها و ایستگاه‌های صلواتی وابسته به مساجد، از جمله نقاطی هستند که بسته‌های افطاری ساده در آنجا توزیع می‌شوند. 

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه خادمان سفره‌های افطاری ساده نوجوانان دانش‌آموز هستند، یادآور شد: یکی از اقدامات اصلی ستاد طرح آرمان، دادن مسئولیت به نوجوانان برای تمرین پذیرش کارهای بزرگ در آینده است و به همین دلیل سفره‌دار اصلی و خادمان سفره‌های افطار ساده در مساجد، نوجوانان آرمانی تهران هستند. 

او با قدردانی از مدیریت شهری تهران برای تامین افطاری‌های ساده مساجد، گفت: در روزهای باقی مانده از ماه رمضان علاوه بر توزیع افطاری ساده، بسته‌های معیشتی هم میان نیازمندان محلات پایتخت توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha