محفل انس با قرآن در تنها بندر اقیانوسی ایران برگزار شد  

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر در تنها بندر اقیانوسی ایران خبر داد . 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خیرالنساء امیری ۱۲ فروردین‌ماه اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام و لیالی پر خیر و برکت قدر، ویژه برنامه های نوروزی در شهرستان چابهار رنگ و بوی جدیدی گرفته است.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری افزود: به پاسداشت حفظ این ایام و از اولین شب قدر مراسم انس با قرآن کریم در نقاط مختلف شهرستان با حضور بومیان منطقه و مسافران و گردشگران برگزار شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت و تا پایان این شب‌ها نیز ادامه دارد.  

او ادامه داد: این مراسم به مدت چهار شب و به همت اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان برنامه‌ریزی شده و از حضور قاریان برجسته کشور و گروه‌های تواشیح و مدح خوانی مطرح نیز استفاده می‌شود تا مسافران و مردم از فضیلت این شب‌ها بهره کافی را ببرند.  

به گفته امیری، این مراسم در شب بیستم ماه مبارک رمضان در سیاه چادر پارک بهاران واقع در دریا بزرگ برگزار شد و قرار است در شب‌های ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان نیز در پارک‌ها و سایر نقاط چابهار برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha