امسال توسعه گردشگری کرمانشاه در اولویت مدیریت ارشد استان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: گردشگری و توسعه گردشگری به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی استان برای سال‌جاری در نظر گرفته شده‌است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز یکشنبه ۱۲ فروردین در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی استان، ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: در سال جدید باید با ادامه روند اقدامات سال گذشته در بحث تشکیل جلسات، بررسی پرونده‌ها و درخواست‌ها، برای بروزرسانی پرونده‌ها و فرآیند اجرای امور تلاش داشته باشیم تا خروجی آن تسریع، بروزرسانی و عملیاتی‌تر شدن فعالیت‌ها باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: طبق تاکید مسئولان عالی استان و وزارتخانه بحث توسعه گردشگری و زیرساخت‌های مربوطه بعنوان راهبرد اصلی استان در دستور کار قرار گرفته‌ است. 

او افزود: همچنین سایر دستگاه‌های مرتبط نیز در استان مکلف شده‌اند که در این زمینه ضمن تعامل و همکاری بیشتر با اداره کل تسهیلات قانونی و اداری لازم را برای توسعه گردشگری و زیرساخت های آن به کار گیرند. 

فرمانی ادامه داد: اگر قرار است دستگاهی در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی داشته باشد، تعریف مسیر و دستور کار از طریق نظرات کارشناسی اداره کل میراث‌فرهنگی خواهد بود، لذا ضروری است با دقت و امعان نظر دقیق برنامه‌ای مدون را در این زمینه تهیه شود و چشم انداز و اهداف پیش رو تعریف و مسیر و روند رسیدن به این اهداف ارائه شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه اعلام کرد: بعلاوه، تسهیل قانونی در انجام امور متقاضیان و پرهیز از اطاله وقت و کارهای اداری در دستور کار کارشناسان باشد.

او در پایان یادآور شد: نظارت و پایش پرونده‌های قبل و درخواست‌های بعدی حتما بصورت ویژه انجام شود تا خدای ناکرده از بروز انحراف در پرونده‌ها جلوگیری شود.

در این جلسه گزارشی نیز از وضعیت عملکرد سال گذشته ارائه شد.

لازم به ذکر است در این جلسه یک پرونده مربوط به شهرستان کرمانشاه برای تعیین تکلیف بررسی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha