بازدید بیش از ۷۰۰هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۷۱۳هزار و ۴۸۰ گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، علیرضا خزائلی روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با اعلام این خبر افزود: کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، آستان مقدس امامزاده‌ حسین(ع)، منطقه الموت و مجموعه گردشگری آبشار شاه‌دره و پل معلق آوج و حسینیه امینی‌ها بیشترین میزان بازدید را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همچنین از اقامت بیش از ۴۵هزار شب اقامت در استان طی این مدت خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت ۴۵هزار و ۱۱۸ نفر اقامت در مراکز رسمی اقامتی استان شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه‌مسافرها، زائرسراها و مراکز غیررسمی اقامتی شامل مراکز اسکان فرهنگیان، خانه معلم‌ها، کمپ‌ها، مهمانسراهای ادارات و... به ثبت رسیده‌ است.

او خاطرنشان کرد: در این مدت به‌منظور نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۹۴۷ بازدید مشترک نظارتی توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری صورت گرفته است

انتهای پیام/

کد خبر 1403011402149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha