بیش از ۶۲هزار مسافر نوروزی از سدهای آذربایجان‌غربی بازدید کردند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به استقبال چشمگیر مهمانان نوروزی از طرح بازدید از سدهای استان گفت: امسال در ایام نوروز بیش از ۶۲هزار نفر از مسافران و گردشگران از سه سد بزرگ استان بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا، مجید رستگار مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این شرکت به عنوان متولی بخش آب استان با انجام برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم از دوم تا دهم فروردین ماه امسال پذیرای بازدیدکنندگان از سه سد بزرگ استان بود، اظهار کرد: در مجموع بیش از ۶۲هزار نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از سه سد بزرگ شهرچای، سد مهاباد و سد آغ چای بازدید کردند.

او با بیان اینکه سد مهاباد با ۴۱هزار نفر بازدیدکننده بیشترین تعداد بازدیدها را به خود اختصاص داد، افزود: سد شهرچای در مرکز استان نیز بیش از ۱۶هزار نفر بازدیدکننده داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: سد آغ چای نیز با بیش از ۴۸۰۰ نفر بازدیدکننده میزبان گردشگران نوروزی بود.

رستگار در انتها تصریح کرد: همچنین بسته‌های فرهنگی در راستای معرفی فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای و اشاعه فرهنگ حفاظت و بهره‌برداری بهینه از منابع آب بین گردشگران توزیع و توضیحات لازم نیز توسط مسئولین و کارشناسان سد به بازدیدکنندگان ارائه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011502195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha