تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در وزارت اقتصاد و فدراسیون تیراندازی

پیکر مطهر شهید گمنام که پس از ۴۰ سال وارد کشورمان شده، در محل فدراسیون تیراندازی تشییع و به خاک سپرده شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در حالی از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در این مراسم جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، روسای فدراسیون‌های ورزشی، برخی از پیشکسوتان فوتبال و ملی‌پوشان تیراندازی در آن حضور داشتند.

محمد مومنی، محمدرضا داورزنی، مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و بسیاری از چهره‌های‌ ورزشی در این مراسم حضور یافتند.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در این خصوص با بیان اینکه شهدا مظهر رشادت هستند، اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و موافقت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر این شهید گمنام امروز همزمان با شب‌های قدر و با استقبال گرم جامعه ورزشکار در فدراسیون تیراندازی به خاک سپرده می‌شود.

او ادامه داد: این شهید در سال ۶۲ در منطقه مهران به شهادت رسیده و پس از ۴۰ سال در خاک عراق تفحص شد و امروز با احترام در این فضای این فدراسیون به خاک سپرده می‌شود.

در نهایت این شهید ۱۵ ساله طی مراسمی عرفانی در محل فدراسیون تیراندازی واقع در مجموعه ورزشی آزادی به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز امروز در وزارت اقتصاد تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم وداع با این شهید گمنام در سومین شب احیا با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در مسجد ارگ تهران برگزار شد.

پیکر پاک این شهید امروز بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد ارگ تهران تا محوطه شمالی ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی تشییع شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011502213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha